‘Köfteler’ kategorisi için arşiv Pürelei Dalyan Köfte

15 Kasım 2011 Salı


‘Köfteler’ kategorisi için arşiv

Pürelei Dalyan Köfte

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : süper bir lezzet mutlaka deneyin derim hardal yerine domates sosu da deneyebilirsiniz.
Kaç Kişilik 5

devamını oku…

Categories:KöftelerTags: 

Yuvalama

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : yuvalama yöresel yemklerimizden başka bir tarifi
Kaç Kişilik 6
Süre 45 dakika

devamını oku…

Categories:KöftelerTags: 

Mercimekli Yaz Köftesi

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : hafif 5 çayına uygun bir tarif afiyet olsun
Kaç Kişilik 4-6
Süre 45 dakika

devamını oku…

Categories:KöftelerTags: 

Köfteli Kabak

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : hafif değişik bir lezzet
Kaç Kişilik 4
Süre 45 dakika

devamını oku…

Categories:KöftelerTags: 

Değişik Kadın Budu Köfte

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Kayınvalidemden öğrenip yaptığım pratik ama çok lezzetli Kadın budu köfte.
Kaç Kişilik 4 kişi

devamını oku…

Categories:KöftelerTags: 

Şiş Köfte-Resimli

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : hazırlaması kolay bir köftedir lezzeti ise harikadır
mangalda müthiş olur ama mangal yakamayız derseniz fırın ızgarası yada elektrikli ızgarayı yağlayarakta pişirebilirsiniz bunlarda yoksa teflon tavada pişirebilirsiniz
Zorluk Derecesi: Easy

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

pratik yemek tariflerini Copyright © 2011