‘İçecekler’ kategorisi için arşiv Portakal Kokteyli

16 Kasım 2011 Çarşamba

arşiv

‘İçecekler’ kategorisi için arşiv

Portakal Kokteyli

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Portakal Kokteyli anlatımlı resimli tarifi Portakal Kokteyli video icecekler
Kaç Kişilik 4 Bardak

devamını oku…

Categories:İçeceklerTags: 

Karpuz Kokteyli

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Karpuz Kokteyli anlatımlı resimli tarifi Karpuz Kokteyli video icecekler

devamını oku…

Categories:İçeceklerTags: 

evde limonata yapımı

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : sıcak havalarda özellikle çocuklarımızı katkı maddelerinden korumak için ideal bir içecek
Süre 2odk

devamını oku…

Categories:İçeceklerTags: 

Kuşburnu şurubu(henüz denemedim)

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : kuşburnu, zencefil, çubuk tarçın ve karanfili suda kaynatıp tel süzgeçten geçirin.
süzgeçte kalan posaları elinizle iyice sıkıp tekrar tülbentle süzdürün.şeker ilave edip soğuk servis yapın.
Kaç Kişilik 6

devamını oku…

Categories:İçeceklerTags: 

Frape

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok

 

Açıklama : Yunanistan’da her zaman her yerde her mevsim soğuk şeyler içilen bu içeck Türkiye de bir türlü tutunamadı, en sıcak bölgelerde bile bir bardak demli çayın karşısında rakip olamadı. Türkiye nasıl çaysız olamazsa, Yunanistan’ı da Frape’siz düşünmek imkansız! “Yunanistan’ın milli içeceği nedir?” diye sorsalar, ben hiç düşünmeden “Frape!” derdim.
Çünkü Frape, Yunanistan’ın -en turistiğinden dağ köyüne kadar- her yerinde, -sabahın köründen geceye kadar- her zaman, her şekilde her çeşit bardağın içinde görmek mümkündür. Bankaya gidersiniz memurun Frape’si vardır, pazardaki pazarcının da. Otobüse binersiniz otobüs şoförünün yanında içmediği zamanlarda Frape’sini koyması için bir halkası vardır. Gençler içer, yaşlılar içer, papazlar içer Frape anlatımlı resimli tarifi Frape video icecekler

 

En ucuz yollu Frape için, bir küçük şişe soğuk su, bir de aynı poşet içinde plastik bardağı, kahvesi, şekeri ve pipeti olan pratik paketlerden biri yeter! Bu işin “en fakir usulü”; işçilerin tercihidir, ucuzdur.
Bir de şehrin havalı bir kafeteryasında oturup, upuzun cam bardaklarda, yarısına kadar köpük dolu, bol buzlu, ister şekerli ister sade, ister kremalı ister dondurmalı olarak önünüze gelen ve aheste aheste içimi adeta bir keyif felsefesi yaratan “havalı” olanı vardır ki bu keyfin bedeli -nerede içtiğinize doğrudan bağlı olarak- 2€ dan başlayıp 4e hatta daha da fazlaya mal olabilir.

devamını oku…

 

 

Categories:İçeceklerTags: 

Karpuzlu Sorbe

Salı, 15 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Karpuzlu Sorbe anlatımlı resimli tarifi Karpuzlu Sorbe video icecekler

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

pratik yemek tariflerini Copyright © 2011