pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

15 Kasım 2011 Salı


‘Dolmalar’ kategorisi için arşiv

Bulgurlu Kabak Dolması-Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

 

Açıklama : Bulgurlu Kabak Dolması Resimli anlatımlı resimli tarifi Bulgurlu Kabak Dolması Resimli video dolmalar
Kaç Kişilik 4

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Bulgurlu Kabak Dolması-Resimli tarifleri, resimli Bulgurlu Kabak Dolması-Resimli tarifi, oktay usta Bulgurlu Kabak Dolması-Resimli tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratikDolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Zeytinyağlı Yaprak Sarması-Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Mis Gibi Afiyet Olsun Herkese
Kaç Kişilik 6
Süre 40 dk

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Zeytinyağlı Yaprak Sarması-Resimli tarifleri, resimli Zeytinyağlı Yaprak Sarması-Resimli tarifi, oktay usta Zeytinyağlı Yaprak Sarması-Resimli tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Domates Dolması

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : değişik bir tat
Zorluk Derecesi: Kolay

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Domates Dolması tarifleri, resimli Domates Dolması tarifi, oktay usta Domates Dolması tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Nohutlu Kuru Patlıcan Dolması

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : şiddetle tavsiye olunur.
Kaç Kişilik 3-4
Süre 40 dk

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Nohutlu Kuru Patlıcan Dolması tarifleri, resimli Nohutlu Kuru Patlıcan Dolması tarifi, oktay usta Nohutlu Kuru Patlıcan Dolması tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalartarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Etli Kabak Dolması-Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : kabak dolmasi
Zorluk Derecesi: Kolay

 

Kullanılan Malzemeler: devamını oku…
Categories:DolmalarTags: Etli Kabak Dolması-Resimli tarifleri, resimli Etli Kabak Dolması-Resimli tarifi, oktay usta Etli Kabak Dolması-Resimli tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalartarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Dolmayı Bir de Böyle Deneyin (Resimli)

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : merhaba kızlar..
yine uydurma bir tarifle karşınızdayım:))
birgün benim bücürlere değişik bir öğle yemeği hazrlamak istedim evde de 3 tane dolmadan kalma fazlalık biberim vardı düşündüm ne yapsam diye ..??
umarım beğenirsiniz..ben bu tarifi epey değiştirip yeni tarifler bile türettim:)))
sizde deneyin çok keyifli olacak;))
derken aklıma böyle bir fikir geldi
Süre çok kolay ve kısa..

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Dolmayı Bir de Böyle Deneyin (Resimli) tarifleri, resimli Dolmayı Bir de Böyle Deneyin (Resimli) tarifi, oktay usta Dolmayı Bir de Böyle Deneyin (Resimli) tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişikDolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

pratik yemek tariflerini Copyright © 2011