oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri

15 Kasım 2011 Salı

‘Dolmalar’ kategorisi için arşiv

Enginar Icli Dolma

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : arkadaşlar zor birşeyi yok malzemeleri hazırlayıp karıştırıyorsunuz o kadar…
çok bi zahmete gerek yok yani… Enginar Icli Dolma anlatımlı resimli tarifi Enginar Icli Dolma video dolmalar  
resim ekleyemedim.. ama tadı süper oluyor… işyerine getirdim pişirdiğimin hepsini 6 kişi tadına baktık herkes çok beğendi..

 

bu arada adını ben böyle koydum, bi adı varsada bilmiyorum. çünkü enginar ın içini böyle hazırlıyorum, malum enginar mevsimi değil, bende dolmalık biberle yaptım..
hem lezzetli hem sağlıklı…
yapan olursa resmini bekleriz…

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Enginar Icli Dolma tarifleri, resimli Enginar Icli Dolma tarifi, oktay usta Enginar Icli Dolma tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

zeytinyağlı yaprak sarması

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : ….
Kaç Kişilik ….
Süre ..
Zorluk Derecesi: Kolay

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: zeytinyağlı yaprak sarması tarifleri, resimli zeytinyağlı yaprak sarması tarifi, oktay usta zeytinyağlı yaprak sarması tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalartarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Elma Dolması (4 Kişilik)

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Yemek : Elma Dolması (4 Kişilik) 
Tür : Dolmalar 
Mutfak : Genel mutfağı
Kaç Kişilik (4 Kişilik)

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Elma Dolması (4 Kişilik) tarifleri, resimli Elma Dolması (4 Kişilik) tarifi, oktay usta Elma Dolması (4 Kişilik) tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolayDolmalar tarifler

Guvecte Yaprak Sarma …hmm…Nefis !(Resimli)

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : Hemen hemen tum hanimlar bilir yaprak sarmayi …
Peki guvecte denediniz mi inanin tadina doyulmuyor …
Gecen gun askimin cani cok istemis oturdum sardim ;usenmedim ; )
Iste tarifi ;
Kaç Kişilik 6

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Guvecte Yaprak Sarma …hmm…Nefis !(Resimli) tarifleri, resimli Guvecte Yaprak Sarma …hmm…Nefis !(Resimli) tarifi, oktay usta Guvecte Yaprak Sarma …hmm…Nefis !(Resimli) tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimliDolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

bal kabağı dolması

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : kızlar sizlere rahmetli anneanemin nefis yemeklerinden birinin tarifni veriyorum.yemek piştikten sonra cok hafif tatlımsılık olabilir bu sizi şaşırtmasın. 
kabakları kesme işlemini anlayamayan olursa resim ekleyebilirim..şimdiden afiyet olsun
Kaç Kişilik 8

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: bal kabağı dolması tarifleri, resimli bal kabağı dolması tarifi, oktay usta bal kabağı dolması tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Mardin Dolması (karışık)

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Açıklama : karışık sebze ve yapraktan yapacagımız dolma.
Kaç Kişilik 5 kişi
Süre 1 saat

devamını oku…

Categories:DolmalarTags: Mardin Dolması (karışık) tarifleri, resimli Mardin Dolması (karışık) tarifi, oktay usta Mardin Dolması (karışık) tarifleri, oktay usta Dolmalar tarifleri, resimli Dolmalar tarifleri , değişik Dolmalar tarifleri, pratik Dolmalar tarifleri , kolay Dolmalar tarifler

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

pratik yemek tariflerini Copyright © 2011